با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ فانی: ساماندهی نیروی انسانی، اولویت اصلی وزارت آموزش و پرورش است
زیارت عاشورا

1438598188691_q (10).JPG

وزیر آموزش و پرورش گفت: اولویت اصلی وزارت آموزش و پرورش، ساماندهی نیروی انسانی است.
به نقل از ایسنا:علی اصغر فانی در جمع فرمانداران و روسای آموزش و پرورش لارستان، گِراش، خُنج ، اِوَز ، بِیرم و جویُم، اظهارکرد: بیش از 98 درصد بودجه وزارت آموزش و پرورش صرف هزینه های جاری دستگاه تعلیم و تربیت کشور می‌شود و به همین دلیل یکی از اولویت‌های اصلی وزارت آموزش و پرورش موضوع ساماندهی و به سازی نیروی انسانی است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به توزیع نامتوازن نیروی انسانی در وزارت آموزش و پرورش گفت: سیاست بومی گزینی یکی از راه‌های حل این مشکل است.

وی با اشاره به اینکه، بر اساس قوانین موجود تاسیس بیش از دو پردیس دانشگاه فرهنگیان در هر استانی ممنوع است اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص این منطقه، تمام تلاش خود را انجام خواهم داد تا یک مرکز ویژه دختران، در منطقه جنوب فارس تاسیس کنیم.

فانی ضمن تاکید بر ارتقای کیفیت آموزشی، پرورشی و پژوهشی دانش آموزان، خطاب به مسئولان این شهرستانها تصریح کرد: به هر میزان که فضا برای تاسیس پژوهش سرا در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد، تجهیز کامل آن پژوهش سرا را، به عهده خواهیم گرفت.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 31 مرداد 1394برچسب:, | 16:53 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |